ମୁଁ ଦେଖେ ତାହାଁକୁ ଭଣ୍ଡ ଛଳନାର ଛଦ୍ମ ଯତି ବେଶ ଧାରୀ ତୁମ ଦୃଷ୍ଟିରେ ଯିଏ ଧର୍ମ ଅବତାରୀ ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ମୁଁ ଦେଖେ ତାହାଁକୁ ଭଣ୍ଡ ଛଳନାର ଛଦ୍ମ ଯତି ବେଶ ଧାରୀ ତୁମ ଦୃଷ୍ଟିରେ ଯିଏ ଧର୍ମ ଅବତାର...
ଶୁଭ ଦୀପାବଳୀ ଶୁଭ ଦୀପାବଳୀ
ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ ସ୍ବାଧୀନତାର ମୂଲ୍ୟ... ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ ...
ଭୋ ହିରଣ୍ୟଗର୍ଭା ଅର୍କ ଭାନୁ ମିତ୍ର ଦିନକର ଛାୟା ପତି, ନବଗ୍ରହ ରାଜା ଉଡୁ ତୁମ ଧ୍ଵଜା ତୁମ ... ଭୋ ହିରଣ୍ୟଗର୍ଭା ଅର୍କ ଭାନୁ ମିତ୍ର ଦିନକର ଛାୟା ପତି, ନବଗ୍ରହ ରାଜା ଉଡୁ ତ...
ଯିଏ ତାକୁ ଜଗେ ଯେତେ, ଉପରକୁ ଉଠେ ସେତେ । ସମୟକୁ କଲେ ପୂଜା, ଉଡ଼ାଇବ ନିଜ ଧ୍ଵଜା । ଯିଏ ତାକୁ ଜଗେ ଯେତେ, ଉପରକୁ ଉଠେ ସେତେ । ସମୟକୁ କଲେ ପୂଜା, ଉଡ଼ାଇବ ନିଜ ଧ୍ଵଜା ।
ଏକ ଅଦମ୍ୟ ପ୍ରାଣମୂର୍ଚ୍ଛା ଉଦ୍ୟମର କୌଶଳ ନେଇ ଆଣିବାକୁ ହେବ ପୂର୍ଣ୍ଣ ସାର୍ଥକତା ଉଠାଣି ରାସ୍ତା ଆହ୍ୱାନ ଦେଇ ଯୋ... ଏକ ଅଦମ୍ୟ ପ୍ରାଣମୂର୍ଚ୍ଛା ଉଦ୍ୟମର କୌଶଳ ନେଇ ଆଣିବାକୁ ହେବ ପୂର୍ଣ୍ଣ ସାର୍ଥକତା ଉଠାଣି ...